PREVÁDZKA PRERUŠENÁ

Často kladené dotazy

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

  • Áno, spotrebiteľ môže vrátiť tovar bez udania dôvodu do štrnástich dní od zakúpenia. Pri vrátení nesmie byť produkt nijako poškodený. Podrobné podmienky pre vrátenie tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach.

 

Kam môžem reklamovaný tovar zaslať?

  • Tovar môžete zaslať na adresu: CCB Stores CZ s.r.o.,Varšavská 715, 120 00 Praha 2 – Vinohrady.

 

Čo všetko musím dodať na reklamáciu?

  • K reklamácii je potrebné dodať: kompletný reklamovaný tovar, kópiu daňového dokladu a v prípade, že tovar zasielate poštou, tak aj sprievodný list, v ktorom bude popísaná závada.

 

Ako dlho budete reklamáciu riešiť?

  • Reklamácie riešime v čo najkratšom možnom termíne, najdlhšie však do 30 dní podľa obchodných podmienok.

 

Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť?

  • Nemusíte, nakúpiť môžete aj bez registrácie. S registráciou ale získate veľa výhod, a to: kompletnú históriu vašich objednávok, nemusíte znova vyplňovať svoje údaje v objednávke, rýchla opakovaná objednávka.

 

Kedy mi bude tovar doručený?

  • Tovar bude doručený vo väčšine prípadoch do 2-4 pracovných dní.

 

Máte ďalšie otázky?

  • Kontaktujte prosím našu zákaznícku podporu na telefónnej linke +420 773 366 777 alebo na e-mailovej adrese info@ccbstores.sk, ktorá je tu pre Vás v pracovné dni v čase 9-20 hod.

 

×